Bu Blogda Ara

Translate

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Süper Final ve Spor Toto Kupası 5.Hafta Tahminleri


5 Mayıs Cumartesi

Gençlerbirliği-Gaziantepspor : Üst (1,50) veya KG var (1,40)
Kayserispor-MP Antalyaspor : Üst (1,55) veya Kayseri kazanır (1,80)

6 Mayıs Pazar

Bursaspor-Sivasspor : KG var (1,45) veya Üst (1,60)
Eskişehirspor-İBB : KG var (1,50) veya 2-3 gol (1,75)
Galatasaray-Beşiktaş : Galatasaray kazanır (1,30) veya Üst (1,55)
Trabzonspor-Fenerbahçe : KG var (1,50) veya 2-3 gol (1,75)

7 Mayıs Pazartesi

Ankaragücü-Karabükspor : Üst (1,55) veya Karabük kazanır (1,60)
Orduspor-Samsunspor : Orduspor kazanır (1,35) veya 2-3 gol (1,70)

Toplam = 8'de 5

3 yorum:

  1. bu maçların önemini anlayamadım gitti..hem gençlerbirliğinin hemde kayserisporun daha üstün kadroları var rakiplerine göre...yorumlarına katılıyorum ve ek olarak gaziantepspor işi gerçekten ciddiye alırsa bir beraberlik koparabilir düşüncesindeyim...

    YanıtlaSil
  2. fenerbahçe trabzon maçına beraberlik
    galatasaray beşiktaş maçında galatasaray'a verin ve iyi para alın

    YanıtlaSil
  3. Uğur bey söylediğiniz çıktı ve Gaziantepspor rahat bir galibiyet oldu. Yanılan ben oldum, bu kupa maçlarını tahmin edebilmek gerçekten çok güç.. Adsız arkadaşım umarım haksız çıkarsın, bence sen benim tahminlerime oyna :)

    YanıtlaSil