Bu Blogda Ara

Translate

28 Şubat 2013 Perşembe

Konsept değişikliği


Geçtiğimiz hafta konsept değişikliği yapacağımı söyleyerek bloga yazı yazmamıştım. Bu yazıda yaptığım değişiklikleri sizlerle paylaşmak istiyorum.. 


İlk olarak blogda yeni olarak "röportaj" köşesi oluşturdum. Bu köşede futbol dünyasından isimleri konuk edip siz değerli okurların beğenisine sunacağım. Röportaj yapacağım kişiyi 3-5 gün önceden twitter hesabımdan (@oZGuN_23) ilan edeceğim. Sorularınız olursa pekala ileteceğim..

İkinci değişiklik, blog'un sloganını güncelledim. Eğer insanlara bir şey aktaracaksak, aktardığımız konu olan futbol'u işimiz gibi gördüğümüz içindir. Umarım yeni sloganımızı beğenirsiniz..

Bir başka değişiklik olarak artık "değerlendirme" köşesinde Süper Lig'in her haftaki maçlarını tek tek değerlendirmek yerine, bir takımı yada bir oyun özelinde değerlendirmeler yapacağım. Böyle daha iyi sonuçlar ortaya çıkacağına inanıyorum..

Yetiştirebilirsem bu hafta, yetiştirebilirsem de önümüzdeki hafta kesinlikle "tahmin" köşesini yeniden aktif hale getireceğim. Meraklısının çok olduğunu biliyorum. Biraz daha sabır istiyorum..

Ve tasarım olarak ufak tefek bir kaç değişiklik yaptım. "nostalji" ve "transfer borsası" köşeleri ise aynen devam edecek..

Değişikliklerimiz hakkında her türlü yorum ve görüşlerinizi bekliyorum. Unutmayın her görüş benim için değerlidir. Son olarak 11 ayda 13 binin üzerinde hit alan blog sayfamız inşallah yeni dönemde sayıyı arttırarak hizmete devam edecek. Bugüne kadar yapılmış her bir tıkkın sahibine teşekkür ediyorum.. Saygılarımla..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder